نقدی بر اظهارات رئیس هیأت شطرنج استان همدان در مطبوعات

پایگاه همدان شطرنج

دوستان شطرنج دوستم ؛ چند ماه قبل و همزمان با کاندیداتوری سرکارخانم شکری ( رئیس هیأت شطرنج استان همدان ) جهت انتخابات شورای شهر همدان ، از طریق برخی از شما عزیزان مطلع شدم که ایشان بصورت پیوسته درحال مصاحبه با خبرگزاری های مختلف می باشند که با توجه به شرایط موجود ( زمان تبلیغات نامزدها ) این موضوع برایم فاقد اهمیت بود ؛ اما هنگامی که برخی از اظهارات ایشان در رابطه با وضعیت ورزش شطرنج استان همدان در آن مصاحبه ها را به بنده انتقال دادند ، شگفت زده شدم ! چون بیش از حد مجاز دوره ی تبلیغات آمیخته به مسائلی خلاف واقع بود ! لذا تصمیم به بررسی این موضوع گرفتم و زمانی که به یقین رسیدم چنین مطالبی واقعاً از سوی سرکارخانم مژده شکری و آنهم از جایگاه رئیس هیأت شطرنج استان همدان و از طریق رسانه های جمعی بیان شده است ؛ بر آن شدم که نقدی بر آن بنویسم که حاصل آن است که در ادامه ی متن مشاهده می نمائید .

یادآوری اول : ای کاش راه تعامل دیگری جزء بیان این مطالب در یک رسانه ی جمعی وجود داشت .

یادآوری دوم : این مقاله چند ماه قبل تهیه شده بود که به علت کاندیداتوری سرکارخانم شکری در انتخابات شورای شهر همدان ، پایگاه همدان شطرنج به دلایل حقوقی و ... از انتشار عمومی آن موقتاً خودداری نمود .

یادآوری سوم : رئیس هیأت شطرنج استان همدان ( سرکارخانم مژده شکری ) و هیأت محترم شطرنج استان همدان ، فرصت پاسخگویی برای شما عزیزان در نزد پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین " همدان شطرنج " همواره محفوظ است .

تصویر فوق سرکارخانم مژده شکری ( رئیس هیأت شطرنج استان همدان ) می باشند که متاسفانه در سه ماه گذشته فقط یک بار ، آنهم فقط برای ساعتی در خانه شطرنج همدان ( محل هیأت شطرنج استان همدان ) مشاهده شده اند !

البته باید یادمان باشد که مصاحبه های پی در پی با رسانه های جمعی و ... بالاخره وقت زیادی از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، می سوزاند !

وقتی که می شد توسط سرکارخانم مژده شکری برای امور مهمتر ، که همانا نجات هیأت شطرنج استان همدان از وضعیت نابسامان فعلی که گرفتار آن می باشیم ، سرمایه گذاری شود !

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : تقویم 92 هیئت شطرنج همدان در اسفند ماه سال 91 تنظیم و بسته شد . ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

سوال پایگاه همدان شطرنج از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان : لطفاً بفرمائید که این تقویم را با همکاری چه کسانی تهیه کرده اید که حتی اعضای هیأت شطرنج استان همدان ، از جمله : مسئولین کمیته های مسابقات ، آموزش و داوران آن مجموعه ی محترم نیز از آن بی خبر بودند و بر فرض محال در صورت وجود چنین چیزی ، آیا باید به صورت محرمانه از آن در پشت درهای همیشه بسته اتاق های هیأت شطرنج استان همدان و یا داخل کیف دستی شما محافظت کرد یا از طریق سایت رسمی هیأت شطرنج و تابلوهای اعلانات خانه شطرنج به اطلاع شطرنج بازان رسانیده شود و یا حداقل رونوشتی از آن در اختیار مسئولین کمیته های مربوطه در هیأت شطرنج قرار گیرد ؟

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، تقویم ورزشی یک هیأت ورزشی ، نمادی تبلیغاتی یا تزئیناتی نیست ؛ بلکه برنامه ریزی مکتوب و مدونی برای اجرای برنامه های هدف دار و زمان بندی شده ی عملیاتی هر هیأتی برای پیشرفت سطح کیفی و کمی آن رشته ی ورزشی در میدان عمل است .

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : تا به این لحظه مسابقات بسیاری در سطح استان همدان برگزار کرده ایم . از جمله در سال 91 بیش از 100 مسابقه را در سراسر استان برگزار کرده ایم . ( خبرگزاری مهر - 14 / 3 / 92 )

سوال پایگاه همدان شطرنج از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان : آیا می توانید از این همه مسابقاتی که ادعای برگزاری آن را در سطح استان همدان دارید ؛ فقط 10 تای آن را نام ببرید ؟ ( البته بجزء شمارش مسابقات هفتگی ! ) .

ای کاش جناب عالی ، به لغو پی در پی مسابقات مهم ورزش شطرنج استان همدان در سال 1391 از جمله : لغو مسابقات بین المللی جام ابن سینا ، لغو مسابقات کشوری جام ولایت ، لغو مسابقات قهرمانی باشگاه های استان همدان ، لغو مسابقات قهرمانی شهرستان همدان ، تعطیلی کلی هر دو مسابقه ی ماهانه و هفتگی ( ویژه نوجوانان شطرنجباز همدان ) و ده ها مسابقه کوچک و بزرگ دیگر نیز اشاره می کردید !

 و باز هم ای کاش به تعطیلی مسابقات هفتگی به بهانه ی فرا رسیدن شب یلدا ! و همچنین به برگزاری مسابقات هفتگی به مناسبت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ! ( شب ضربت خوردن امام علی (ع) نیز که مایه سرافکندگی شطرنج دوستان در نزد افکار عمومی جامعه ی استان همدان شد ) نیز اشاره می کردید !

تذکر : برگزاری همه ی مسابقات شطرنج ( بجزء مسابقات بین المللی ) برای هیأت شطرنج استان همدان نه تنها هزینه ای در بر ندارد ؛ بلکه 20 درصد درآمدهای حاصل از دریافتی های موجود  نیز طبق مصوبات آن مجموعه ی محترم به حساب هیأت شطرنج استان همدان واریز می گردد .

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، ضمناً همانگونه که دیدیم و در ادمه نیز بهتر و مکرراً خواهیم دید ! نمی دانیم جناب عالی چه اصراری دارید که جلوی هر عدد واقعی ، یک صفر غیرواقعی نیز اضافه نمائید !

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : پیشنهاد میزبانی قهرمانی کشوری آقایان و برگزاری لیگ دسته اول در رده‌های سنی پسران را به فدراسیون شطرنج داده‌ایم . ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، در مورد مسابقات شطرنج قهرمانی آقایان کشور باید بگوئیم که مرحله مقدماتی این مسابقات بر اساس اعلام رسمی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران در نیمه دوم مرداد ماه سال جاری در استان مرکزی و مرحله نهایی آن نیز در نیمه اول آذرماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی برگزار می گردد .

در مورد برگزاری لیگ دسته اول در رده های سنی پسران نیز باید بگوئیم که اصلاً چنین مسابقاتی در تقویم رسمی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد !

و اگر منظور جناب عالی ، مسابقات لیگ دسته اول شطرنج آقایان کشور می باشد ؛ باید خدمت شما باز هم متذکر شویم که بر اساس اعلام رسمی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران ، این مسابقات نیز در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در استان کرمان برگزار خواهد شد .

سوال پایگاه همدان شطرنج از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان : بارها از شما شنیده بودیم که به پایگاه همدان شطرنج سر نمی زنید ! ولی آیا به سایت رسمی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران هم سر نمی زنید ؟ که از اعلام رسمی تقویم سال 1392 ورزش شطرنج کشور ( حداقل یک هفته قبل از اولین مصاحبه ی تان ) بی خبر بوده اید ؟

مشاهده ی اطلاعیه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران

( مشاهده ی تقویم رویدادهای داخلی سال 1392 فدراسیون شطرنج )

البته شاید هم برخلاف گفته هایتان ! اخبار شطرنج ایران را فقط از طریق پایگاه همدان شطرنج دنبال می کنید ؛ چون متاسفانه ما تقویم مذکور را با تاخیری یک ماهه منتشر نمودیم و اینگونه شما حق داشته اید که از آن بی خبر بوده باشید !

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : برگزاری این میزبانی ها بار مالی بسیار بالایی را برای هیئت شطرنج همدان خواهد داشت که لازم است شرکت‌ها و کارخانجات همدان برای برگزاری این مسابقات دست ما را بگیرند . ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

سوال پایگاه همدان شطرنج از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان : آیا اولین لازمه ی حمایت شرکت ها و کارخانجات همدان از ورزش شطرنج ، احترام به نمایندگان آنان و همچنین تحقق حداقل های بازدهی تبلیغاتی برای آنان و همکاری متقابل با آنان نیست ؟ پس جناب عالی با چه منطق اخلاقی و مدیریتی به خودتان اجازه می دهید با هر نوع ادبیاتی و با استفاده از هر روش ناپسندی با نمایندگان حمایت گران مالی ورزش شطرنج استان همدان که سابقه ی حضورشان حتی چندین برابر سابقه ی حضور جناب عالی در هیأت شطرنج است ، برخورد نمائید و همچنین چگونه است که هیأت محترم شطرنج استان همدان به ریاست جناب عالی علاوه بر آنکه هیچگونه راهکار برنامه ریزی شده و یا حتی نشده ای برای تبلیغات فعالیت هایی که مورد حمایت اسپانسرها قرار گرفته است ، نداشته اید و همچنان نیز ندارید ؛ حتی از تقدیم یک لوح ساده ی سپاس  به نشان تقدیر و تشکر از حمایت های بی چشم داشت آنان ، دریغ می ورزید ! برخی از خلف وعده های داده شده و سرکیسه کردن بعضی از آنها به اسم شطرنج که بماند !

ضمناً ای کاش می فرمودید که در دوران ریاست جناب عالی و همفکرانتان بر هیأت شطرنج استان همدان ، اسپانسرهای بزرگ ورزش شطرنج همدان ، از جمله : دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ، اتحادیه دامداران استان همدان ، همدان شطرنج ، چینی نام لالجین و ... دهها حمایتگر مالی ورزش شطرنج استان همدان کجا رفته اند ؟

هنوز بخوبی یادمان هست که مسئولین کمیته های هیأت شطرنج تحت ریاست جناب عالی که بنابر ضرورت کاری با اسپانسرها در ارتباط بودند ؛ خودشان اقرار می کردند که به نام هزینه های برگزاری یک مسابقه ی شطرنج ، آنهم در حد مسابقات شهرستان ! چنان مبالغی از اداره ... گرفتیم که فکر نکنیم دیگر حتی به کارمندانشان نیز با هزینه ی شخصی خودشان اجازه حضور در مسابقات شطرنج را بدهند ؛ چه برسد به تداوم حمایت هایشان از ورزش شطرنج و هیأت شطرنج !

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : مسابقات شطرنج اوپن بین المللی ابن سینا همه ساله شهریورماه برگزار می شود و امسال در صورت تامین اعتبار مورد نیاز اجرا خواهد شد . البته یکی از ادارات برای تامین اعتبار مالی مسابقات شطرنج اوپن بین المللی ابن سینا اعلام آمادگی کرده است و قطعا با فراهم شدن منابع مالی مورد نیاز اقدام به برگزاری مسابقات می کنیم . ( خبرگزاری ایرانا - 5 / 3 / 92 )

سوال پایگاه همدان شطرنج از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان : آیا اطلاع دارید از سوی مجموعه ی تحت ریاست جناب عالی یعنی هیأت شطرنج استان همدان ، حتی اعلام آمادگی اولیه جهت گنجاندن این دوره از مسابقات در تقویم کمیته ی مسابقات فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران نیز صورت نگرفته است .

ضمناً تا آنجایی که ما خبر داریم و شما می دانید ، امسال مسابقات بین المللی ابن سینا در کار نیست ؛ پس لطفاً وعده ی ناشدنی ! ندهید ؛ خیلی ممنون .

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : در سطح استان همدان بیش از 500 شطرنج‌باز فعال خانم و آقا را داریم که مشغول فعالیت هستند . ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، اگر منظور شما 50 شطرنج باز فعال خانم و آقا بود ، شاید آن موقع می شد ادعای جناب عالی را نزدیک به واقعیت دانست ؛ اما عدد 50 شطرنجباز فعال کجا و 500 شطرنجباز فعال کجا ؟

سوال پایگاه همدان شطرنج از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان :

1 - اگر ادعای شما عین حقیقت است ، پس چرا مسابقات بین المللی که با حضور چندین کشور و مسابقات کشوری که با حضور 31 استان در شهر همدان برگزار می شود ، باز هم به عدد اعلام شده ی شما که با عرض معذرت باید بگوئیم یک آمار کذب تبلیغاتی است ، همچنان نمی رسد ؟

2 اگر ادعای شما عین حقیقت است ، پس چرا مسابقات قهرمانی استان همدان در سال 91 تنها با حضور 31 نفر ( یعنی 23 نفر کمتر از سال 90 ! ) برگزار شد ؟

3 اگر ادعای شما عین حقیقت است ، پس چرا مجموع شطرنج بازان شرکت کننده در مسابقات شطرنج سال 1391 قهرمانی رده های سنی استان همدان 71 نفر بود که با یک حساب سرانگشتی و تقسیم این عدد بر 16 جدول بازی ها ( رده های سنی 6 8 10 12 14 16 18 20 سال دختران و پسران ) و سپس تقسیم عدد به دست آمده در 9 شهرستان استان همدان ( تویسرکان ، بهار ، ملایر ، نهاوند ، کبودرآهنگ ، فامنین ، اسدآباد ،رزن ، همدان ) به سادگی به حقیقتی دردناک و البته مغایر با سخن جناب عالی خواهیم رسید و متوجه خواهیم شد که به ازای هر شهرستان در هر رده ی سنی ، حتی نیم شطرنج باز ( نصف یک شطرنج باز ! ) نیز نداشته ایم ؟

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، همانگونه که قبلاً گفتیم ، نمی دانیم جناب عالی چه اصراری دارید که جلوی هر عدد واقعی ، یک صفر غیرواقعی نیز اضافه نمائید !

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : سال گذشته 400 نفر از شطرنج‌بازان ما در فدراسیون به طور رسمی ثبت نام شدند . ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

سوال پایگاه همدان شطرنج از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان : با توجه به آنکه منظور جناب عالی از شطرنج بازان ما ، شطرنج بازان هیأت شطرنج استان همدان بوده است ! و باز هم منظور جناب عالی از ثبت نام رسمی در فدراسیون ، عضویت در سیستم جامع فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران بوده است ؛ باید بگوئیم : سرکارخانم مژده شکری لطفاً بفرمائید با استناد به چه منبعی این عدد کذب را آنهم بصورت عمومی و از جایگاه رئیس هیأت شطرنج استان همدان اعلام می نمائید ؟

طبق منابع موثق پایگاه همدان شطرنج ، تعداد شطرنج بازان همدانی عضو سیستم جامع فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران بین 150 نفر تا 175 نفر می باشد . یعنی حدود 250 تا 225 نفر کمتر از عدد اعلام شده ی جناب عالی !

تذکر : متغیر بودن تعداد شطرنج بازان همدانی ما بین اعداد 150 تا 175 به دلیل انتظار جهت تایید صحت اطلاعات داده شده است .

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، باز هم اصرار بی معنی جناب عالی که جلوی هر عدد واقعی ، یک صفر غیرواقعی ، اضافه می نمائید ! واقعاً چرا ؟

همچنین طبق منابع موثق پایگاه همدان شطرنج ، مسئولین مربوطه در هیأت شطرنج استان همدان ، پس از اولین مصاحبه ی جناب عالی به شما تاکید کرده بودند که آمار اعلام شده ی شما اشتباه و مغایر با واقعیت است ؛ پس چرا در مصاحبه های بعدی باز هم عمداً ! اشتباهی به این بزرگی نمودید ؟

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، قبلاً بصورت خصوصی و همچنین از طریق همین رسانه ( پایگاه همدان شطرنج ) به شما گفته بودیم که کار اشتباهی که دانسته انجام شود ؛ خیانت نام دارد ! پس چرا ..... ؟

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : در حال حاضر 250 مربی حرفه ای شطرنج در استان همدان فعالیت می کنند . ( خبرگزاری مهر - 14 / 3 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، اطلاع نداشتیم شما ذوق طنز نیز دارید ؛ چون قطعاً شما هم با ما موافقید که این آمار اعلام شده ی جناب عالی ، آن هم از جایگاه رئیس هیأتی ! و آنهم بصورت عمومی ! در عالم واقعیت ، لطیفه ای بیش نیست !

خبر داریم و دارید که هیچکدام از مربیان درجه 1 ورزش شطرنج استان و همچنین اکثر قریب به اتفاق مربیان درجه 2 و 3 همدان ، با جناب عالی و مجموعه ی تحت ریاست شما به دلیل برخوردهای کاملاً غیرشطرنجی و حتی گهگاه مغرضانه تان ، همکاری نمی کنند !

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، باز هم علاقه شدید شما به گذاشتن یک صفر غیرواقعی جلوی اعداد واقعی ، جای بسی سوال فراوان دارد ! واقعاً این موضوع اخلاقی است ؟

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : هم اینک به ازای هر دو شطرنجباز ، یک مربی فعال و دارای مدرک در همدان داریم . ( خبرگزاری ایرانا - 5 / 3 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، نمی خواهم وارد این بحث تخصصی بشوم که حتی بر فرض محال اگر این آمار اعلام شده ی جناب عالی هم حقیقت داشته باشد ؛ از زاویه فنی می توان به آن اشکال گرفت که چرا یک مربی فعال و دارای مدرک نتوانسته است در شهر شطرنج دوست همدان ، بیش از دو نفر علاقمند شطرنج را جذب کند ! چون اصولاً شما فاقد تخصص مورد نیاز در زمینه شطرنج برای چنین مباحث فنی می باشید !

اما نکته ی جالب در کلام شما ، اشاره به عبارت "مدرک" بود ؛ چون تا آنجایی که همه ی دوستان می دانند ، جناب عالی اکثراً نه تنها حمایتی از اعضای جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان برای گرفتن مدارک شان از فدراسیون شطرنج نمی کنید ؛ بلکه طبق منابع موثق پایگاه همدان شطرنج ، جناب عالی اکثراً و از جمله در جلسه ی سالانه ی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران که با حضور همه ی روسای هیأت های شطرنج سراسر کشور در اسفندماه سال 1391 برگزار شد ؛ بر خلاف دیگر روسای هیأت ها که بشدت پیگیر حقوق شطرنج بازان ، مربیان ، داوران و بیان مشکلات پیش روی پیشرفت مجموعه های تحت مدیریتشان بودند ؛ بیشتر دنبال افزایش قدرت خودتان در گرفتن امتیاز غیرقانونی ابطال کارت های مربیان و داوران زحمتکش ورزش شطرنج استان همدان بودید که جناب عالی و مجموعه ی تحت ریاست شما را از روی دلسوزی و شدت علاقه به شطرنج مورد انتقاد قرار داده بودند و همچنان می دهند ! که خوشبختانه این موضوع بس هولناک ! با درایت و هوشمندی ریاست محترم فدراسیون شطرنج ( جناب آقای مهندس کامبوزیا ) و قائل نشدن چنین حقی برای شما و سایر دوستانتان ، ختم به خیر شد !

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، ضمناً هنوز حمایت های ناعادلانه و دنباله دار شما از برخی از نور چشمی ها ، از قبیل : نایب رئیسان محترمتان و همچنین فشارهای گهگاه نامتعارف و نابخشودنی شما به برخی از منتقدین ، از قبیل : .... .... ( بگذریم ! ) ، هنوزم از ذهن شطرنج دوستان و حتی مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و فدراسیون شطرنج کشور پاک نشده است ؛ پس توصیه می کنیم که در آنچه که می فرمائید ، بیشتر تأمل و دقت نمائید !

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : تویسرکان ، بهار ، ملایر ، نهاوند ، کبودرآهنگ ، فامنین ، اسدآباد از شهرستان‌های فعال ما هستند . ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، ببخشید ... اما یا جناب عالی با معنی واژه ی "فعال" بیگانه اید و یا شطرنج برای شما فقط ابزاری است تبلیغاتی ! برای رسیدن به اهداف مهمتری که در سر می پرورانید !

هنوز بخوبی یادمان و یادتان ! هست که در مسابقات تیمی جام مصرف برق که ورودیه آن نیز رایگان بود ؛ هیچ تیمی از هیچکدام از شهرستانهایی که نام بردید ، حضور نداشتند ؛ راستی چرا ؟

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : تنها شهرستان رزن در بین شهرستان‌های استان است که فعلاً فعال نشده اما سعی داریم که در آینده‌ای نزدیک این شهرستان‌ها را نیز فعال کنیم .  ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، باور کنید اگر شما بتوانید هیأت شطرنج استان همدان را از وجود مسئولین غیرشطرنجی و یا شطرنجی بی تعهد آن پاکیزه نمائید ؛ جامعه ی بزرگ ورزش شطرنج استان همدان ، نه تنها انتظار دیگری از شما نخواهد داشت ، بلکه تا سالیان سال از شما به نیکی یاد خواهند نمود .

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : تمام این شهرستان‌ها به کمک خیرین ، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان فضای خوبی را در اختیار دارند و در این زمینه مشکلی ندارند .  ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، پیشنهاد می نمائیم اگر در این روزهای پر مشغله که گرفتار آن هستید ! فرصتی پیدا کردید ، حتماً برای یکبار هم که شده به همه ی مراکز شطرنجی شهرستان های استان همدان سری بزنید تا حداقل دیگر به خودتان اجازه اینگونه خیال پردازی ها را ندهید .

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : ما در ارزشیابی اداره کل ورزش و جوانان که با آیتم‌های مختلفی صورت می‌گیرد در سال 91 جزو 10 هیئت برتر استان همدان قرار گرفتیم . ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، اگر دقیقتر بخواهیم بگوئیم دهم شده ایم ! یعنی چهار پله سقوط نسبت به سال گذشته ( ترقی معکوس ! ) .

سوال پایگاه همدان شطرنج از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان : آیا خبر دارید که در ارزیابی عملکرد تقویم ورزشی سال 1391 هیات های ورزشی استان همدان که به تازگی توسط اداره کل ورزش و جوانان و بر اساس آیتم های : شرکت در لیگ کشوری ، برگزاری کلاس های مربیگری ، برگزاری کلاس های داوری ، برگزاری کارگاه های آموزشی ، فعالیت های فرهنگی ، برگزاری گردهمایی و سمینار ، فعالیت های توسعه ای ، برگزاری مسابقه انتخابی استان ، برگزاری لیگ استانی ، میزبانی مسابقات کشوری ، میزبانی مسابقات (بین الملل - جهانی) ، شرکت در مسابقات کشوری و شرکت در مسابقات (بین الملل - جهانی) به عمل آمد ؛ حتی دهم نیز نشدیم !

ادعای رئیس هیأت شطرنج استان همدان : خبرگزاری های همدان در بخش ورزشی در سال گذشته بسیار خوش درخشیدند و به عنوان یکی از بازوان قدرتمند ورزش استان همدان یاریگر هیئت‌های ورزشی همدان بودند . ( خبرگزاری فارس - 16 / 2 / 92 )

رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، ما نیز از خدمات ارزشمند جناب عالی و همه ی همکاران گرامی شما ، بالخص در اولین سال خدمت رسانی شما به جامعه ی بزرگ ورزش شطرنج استان همدان ، سپاسگزاریم .

ضمناً به نیابت از جناب عالی ! وظیفه خود می دانیم از فدراسیون محترم شطرنج جمهوری اسلامی ایران ( بالخص جناب آقای کامبوزیا ) ، اداره کل محترم ورزش و جوانان استان همدان ( بالخص جناب آقای افتخاری ) و همچنین از جامعه ی بزرگ ورزش شطرنج استان همدان ( شطرنج بازان ، پیشکسوتان ، قهرمانان ، مربیان ، داوران ، اعضای هیأت شطرنج ، اصحاب رسانه ، شطرنج آموزان و خانواده های گرامی این عزیزان ) که در واقع به وجود آورنده ی هیأت شطرنج استان همدان می باشند ؛  بی نهایت تقدیر و تشکر نمائیم .


رئیس هیأت شطرنج استان همدان ( خانم شکری ) در گفتگو با خبرگزاری مهر

رئیس هیأت شطرنج استان همدان ( خانم شکری ) در گفتگو با خبرگزاری ایرانا

رئیس هیأت شطرنج استان همدان ( خانم شکری ) در گفتگو با خبرگزاری فارس

{ استثنائاً استفاده از مطالب فوق با ذکر یا بی ذکر منبع ، مطلقاً ممنوع است }

رسانه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

پایگاه همدان شطرنج

www.hamadanchess.lxb.ir

www.hamadanchess.loxblog.com




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر